söndag 23 december 2012

Merry Christmas..

 
Så är det snart dags att fira jul! Kvar på listan är att griljera skinkan och klä granen. Sen lite mys innan sängdags för att sedan vakna upp till julsång och kaffe med nybakat julbröd på julaftons morgon.

Trots att jag legat lågt med "klappönskningar" så är det fullt under granen, fast en del har jag köpt själv till nära och kära. Av storleken på paketen kan jag doch avslöja att det blir ingen snöslunga i år heller. Det blir nog att lösa ett säsongskort på gymet för att orka med att skotta snön SMHI utlovat, fast det å andra sidan får säsongskortet plats i någon de paket jag sett. Vem vet?

Julkortet ovan är till Dig som läser denna blogg.

Ha en riktigt God Jul nu och passa på att njuta av ledigheten.

1 kommentar:

Kenneth sa...

God Jul själva Charles.
Här nere snöar det och blåser för fullt, men har redan årskort på gymet, så snöskottningen går som en dans. Ska tillbringa julen i ensamhet med min hustru. Son med familj åker till svärföräldrar i Frankrike och dotter med familj åker skidor i Åre. Det är första julen någonsin utan barnen. Lugnt och skönt, men också ensamt.
Hälsningar Kenneth / SM7CQY