onsdag 9 januari 2019

Såg Tildes nya program "efter fem". Innehållsmässigt var det bra, lättsamt och intressant. Tyvärr via TV4 som har såvansinnigt långa reklampauser att man tappar focus på det man ser. Efter ett tag gjorde jag som katten på bild, så jag såg aldrig slutet. Jag vet att TV4 ledningen mäter passen och försöker att hålla reklampausarna på en rimlig nivå, men jag har närmast slutat titta på TV4 då jag upplever sändningen som 5 minuter program och sen 15 minuter reklam och mitt mellan två reklampauser kommer nyheter med väder ca 10 minuter.. jag orkar inte vänta på det jag vill se.. då är det bättre att byta kanal.. TV4 har vi fått för våra synders skull!

1 kommentar:

epsilon sa...

Javisst blir man tokig på all reklam. Retar mig speciellt på all spelreklam. Men ibland är ju Svt så mördande tråkigt att man somnar även till dem.