måndag 2 februari 2009

Hur man än vänder sig har man ändan bak...

säger ordspråket som antyder att man önskar sig en förändring... men då må man betänka alternativet!

Jag upptäckte plötsligt att jag fick en mängd träffar på min sida från adresser jag normalt inte kommunicerar med, så jag blev självklart lite stolt och började kolla upp vad det var i min blogg som tilldrog sig intresset.
Vårt dagliga tal är fullt av ord som man inte tänker in betydelsen på, i vart fall inte jag. När jag sen ser texten i blixtbelysning så inser jag att borde reagerat innan jag aningslöst publicerade den.

Jag upptäckte nämligen att det var mina små gåtor som besöktes och först reagerade jag positivt på att folk ville läsa och "klura" men när jag sen på Googles såg vad som ledde folket till min blogg, förstog jag att det var helt galet. Man letade nämligen efter information under rubriken Demens och jag hade översatt hela klabbet från ett mail från min kusin, utan att reagera på rubriken "Demenstestet".

Jag har nu ändrat i min blogg fast det kommer väl att synas på Googles ett tag, så jag vill be alla Er som hamnat på min sida, med oro för Demens hos Er själva eller hos en anhörig, om ursäkt för rubriken. Det var inte meningen att såra någon.

/charles

1 kommentar:

Anonym sa...

Jadu vad som via google leder in folk på bloggen är verkligen de mest underliga sökord. Min sida drar mest till sig folk som gillar nakenaktivitet med diverse attiraljer i form av ridstövlar mm... Inte riktigt vad jag bloggar om...