lördag 6 december 2008

Idag Lördag..

Nu börjar jag få kläm på det här verktyget! Den här bilden har jag gjort i P-brush och Movies13 och lagrat hos Photobucket. Via HTML länk har jag klistrat in den i rutan ovanför.

Bildspelet här bredvid fungerar som ett album om man klickar på bilden. Då kommer man till Picasa 2 och får en större bild! Har inte lyckats få samma funktion på egna bilder inlagda från datorn.

Den här Irisen är ett exempel på en stor bild i texten.

Med lite ramar så kan man göra bilden ännu mer tydlig...

... som denna bild från Fyrnäset, senhösten 2008. Ja nu har jag experimenterat färdigt för idag!

Ha dé gott alla
/charles

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Charles
Detta ser krångligt ut. Jag vet inte om du får detta meddelandet men vi får hoppas.
Så ledsamt att det inte funkar med det andra för det är ju en vana. Jag öppnade ett här för ett tag sen men jag tog bort det.
Nu kanske man skulle öppna ett igen. Vi får se.
Mitt funkar ju bra där jag är nu och man är ju en inte allt för klipsk käring så ja vi får se ha nu en riktig fin andra advent och hälsa maggan så gott jag får kolla in till henne senare Om jag nu skall ha dig kvar och det vill jag ju Skall jag ha dig på favoriter då??? För det är väl enda chansen.
Kramizzz / Lotta