måndag 29 december 2008

Jubileum?

Grattis Du 100:de besökare!
Idag hade min nya blog sitt 100:de besök. Jag vet inte vem. Kommentarer kan den lämna som vill men det finns ingen gästbok. Jag har kollat lite efter möjligheten att skapa en sådan, för det är rätt kul med små hälsningar och avtryck från besökare. Att få respons på det man lägger ut på bloggen.

Så Du som besöker min blogg... Räds icke att kommentera det Du ser, det är önskvärt att Du gör det!

Skrållan, vår katt, mår inte så bra! Så tid är beställd hos veterinär. Troligen nåt hon svalt som inte är så bra, men vi får se. Nu undrar man ju hur klok katten är för när tiden var bokad passade katten på att försvinna och just nu vet vi inte var hon är. Det är ju några timmar kvar tills vi skall åka, så vi får hoppas hon kommer tillrätta i tid.

Ha dé
/charles

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag blev nummer 101, vad vann jag då? ;D
Önskar dig en härlig avslutning på det gamla året och ett riktigt gott nytt!
Hoppas att din förkylning har gett med sig så att du kan utropa "Ring klocka ring" när det är dags.
KraMarita.

Anonym sa...

God fortsättning! Hörde att din förkylning är på bättringsvägen. Skönt. Jag tittar in titt som tätt på din trevliga blog, läser och njuter av dina vackra bilder!

Ha ett riktigt gott nytt år!